Zápis ze schůzky kontrolní komise
dne 18.2.2010
ve složení: p. Mareš, p. Horáková, p. Šímová, p. Kohout
Program:
Zvolení předsedy kontrolní komise (dále jen „KK“)
Práva a povinnosti KK
Účast na jednání výboru
Zhodnocení situace Společenství
Předávání informací – komunikační systém
Konzultační hodiny
Zveřejnění projektové žádosti na webu Společenství
Výběrové řízení na dodavatele lodžií
Zateplení a výměna oken
Schůzka s projektantem
Kontrola dosavadních nákladů Společenství (TC Real)
1. Předsedou kontrolní komise byla zvolena Hana Šímová.
1a. Činnost kontrolní komise je dána čl. X Stanov Společenství a dále pak z čl. XIV, kde jsou stanovena práva členů Společenství. Je zveřejněna e-mailová adresa KK, na kterou je možné činit dotazy: KKsvjprodum@email.cz .
1b. KK a výbor se dohodly, že se budou vzájemně informovat o zasedáních a předávat si informace.
2. Po informační výměně názorů na webu Společenství je nutné doplnit a zprůhlednit informační systém.
2a. Informační systém v souvislosti s rekonstrukcí domu bude po dohodě s výborem doplněn tak, aby každý člen měl dostatečné informace a v dostatečném předstihu. Informace jsou v tuto chvíli uvedeny na webové stránce Společenství https://svjprodum.webnode.cz , kromě toho v každém vchodě budou informace vyvěšovány na nástěnku, popř. na další místa.
2b. KK požádala výbor o stanovení konzultačních hodin v rámci kterých je možné nahlížet do dokumentů a podkladů Společenství, včetně projektové dokumentace a projektové žádosti související s rekonstrukcí domu. Konzultační hodiny budou probíhat v „sušárně“ vchodu 24 (klepat na okno sušárny). Konkrétní stanovení konzultačních hodin bude zveřejněno, předpokládá se 1x za 3 až 4 týdny v pondělí od 18:30 do 19:30, nebo dle požadavku.
2c. K požadavku KK zveřejnit projektovou žádost bylo výborem sděleno, že toto není možné, stejně tak není možné do ní nahlížet, není souhlas zpracovatele projektové žádosti (porušení zákona o ochraně hospodářské soutěže). KK požaduje zajistit možnost pro členy Společenství nahlédnout do projektové dokumentace, k tomu budou vyhrazeny konzultační hodiny (viz výše).
2d. Výběrové řízení – podmínky zadání výběrového řízení byly odsouhlaseny Centrem pro regionální rozvoj se sídlem v Písku, který je kontrolním a schvalovacím orgánem pro poskytování dotací z Operačních programů EU (IPRM). KK žádá výbor o informování o podmínkách VŘ před jejich zadáním pro vlastní výběrové řízení.
Termín: do konce února, před zveřejněním.
KK požaduje, aby členem hodnotící (výběrové) komise popř. členem přísedícím byl člen KK a jednomyslně navrhla p. Šímovou. Výběrová komise je 5členná.
2e. Zateplení domu a výměnu oken bude dle sdělení výboru zajišťovat jedna firma, okna formou subdodávky. Při výběru bude postupováno dle Metodického pokynu MMR, který vychází ze zákona o veřejných zakázkách.
KK bude i v této etapě požadovat svého zástupce při výběrovém procesu.
3. Požadavek KK na opětovné jednání s projektantem bude předložen výboru k odsouhlasení a zajištění. Termín bude včas zveřejněn. Termín schůzky cca …. do 10.3.2010
4. Do konce března bude projednán termín kontroly dosavadních nákladů Společenství, včetně kontroly u TC Real, kde jsou k dispozici veškeré faktury.
Dne 18.2.2010
Zapsal:
H. Šímová, v.r.
Zápis ověřil:
R. Horáková, v.r.
P. Mareš, v.r.
Společenství vlastníků pro dům K.Chocholy 18, 20, 22, 24 ČB
K.Chocholy 24 České Budějovice 370 05 IČ 28107781Oslovení tří firem na rekonstrukci výtahů . Rekonstrukce výtahů_výzva.pdf (70,2 kB)
—————
Oslovení devíti firem na výměnu oken a zateplení . IPRM_výzva zateplovák.pdf (182,1 kB)
—————
Oslovení devíti firem na výstavbu lodžií . IPRM_výzva lodžie.pdf (179,9 kB)
www.c-budejovice.cz/cz/rozvoj-mesta/nastenka-iprm/iprm-maj/Stranky/seznam-stranek-IPRM.aspx
—————
www.sousede.cz/
—————
business.center.cz/business/pravo/zakony/byty/